L.L.Leming L.L.Leming
3560
BLOG

L.L.Leming żegna Salon24

L.L.Leming L.L.Leming Rozmaitości Obserwuj notkę 77

...noooo, fajnie bylo, ale siem skonczylo...

Znowu dzisiaj stracilem przytomnosc, nie ma wyjscia... trzeba kolejnej operacji... jeno tym razem nie tak ganz einfach.

Po zabiegu czeka mnie künstliches Koma czy jakos tak... nie wiadomo jak dlugo, wyprowadzenie tez bedzie ciezkie, po wyprowadzeniu bedzie jeszcze gorzej... jak sie wszystko uda, to moze za rok bede rozumial co sie wokol mnie dzieje...

...znaczy: trzymajcie sie.

Zanim wezma mnie w obroty, to moze jeszcze gdzies jakiegos komenta puszcze, ale raczej watpie. Ciezko mi pisac, moze jeszcze dam rade troche poczytac.

Takze, pozdrawiam serdecznie i zycze w tym Nowym Roku jeszcze raz ZDROWIA przede wszystkim... Ciao!

 

--------------------------------------------------------------------------

P.S.
Prosze nie komentowac tej notki.

 

 

 

 

L.L.Leming
O mnie L.L.Leming

Otumaniony Multą-Kultą liberał z Berlina leming.blog.de

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości